14 április 2009

reRESERVED

Imádom ezt a márkát. Annyira stílusos és gyönyörű ruhái vannak. Nem lehet nem szeretni. Kb. 1 hónapja ismertem meg, amikor először tértem be a boltba, a Camponában. Amikor megláttam a zoknis-harisnyás-magassarkús babát a butikban, tudtam, hogy ezt a márkát nekem találták ki :). A cipők is nagyon megnyerőek, a kabátkák, ingek méginkább. De azok a zoknik :).
Valami amerikai, vagy francia dolgot képzeltem a márka mögé, de nem.

És íme egy kis ízelítő:



































Sajnos több képet nem találtam, ha valaki tud, egy jó Reserved-képek lelőhelyet, ne féljen megosztani velem :).

És marad a remény, hogy a szegedi Arénába is bekerül majd egy ilyen bolt :). Habár akkor meg mindenki ebben fog mászkálni :(.

2 megjegyzés:

Rita írta...

Szia!

Novák Rita vagyok a Reserved márka területi értékesítési vezetője!

Örömmel olvastam a soraidat! :)
Szívesen küldök még neked image fotókat vagy egyéb publikus anyagot Rólunk! :), ha szeretnéd!
Terveink között szerepel Szegeden is nyitni majd üzletet, remélem ezzel Neked is örömet szerezve !

Az elérhetőségem :
r.novak@re-reserved.hu
ha kérdésed van , nyugodtan fordulj hozzám!

Üdv: Rita

K. írta...

Kedves Rita!

Nekem is csupa pozitiv véleményem van az üzletekkel, ill. a ruhákkal kapcsolatosan, igazán szuper darabokat vásároltam már ezidáig. Mindemellett azon a véleményen vagyok, hogy ehhez a szinvonalas árukészlethez ugyanilyen színvonalon dolgozó eladók is szükségesek. Sajnos ez ügyben van negatív tapasztalaom, amit nem szeretnék ilyen nyílt, bárki által hozzáfért helyen közzétenni, ezért az lenne a kérdésem, hogy az Ön által feltüntetett email címen kereshetem-e? További szép napot mindenkinek!