12 április 2009

Napfürdőzzünk

Itt a szünet, s vele a meleg is. Mi mást is lehetne csinálni, mint napozni? Persze, mintha más dolgunk nem is lenne :). De mindig kell egy kis lazítás, de össze is lehet kötni a kellemeset a hasznossal. Fel a bikinit, kezünkbe a könyvet, laptopot és irány a jóidő. Közben felkészülhetünk a zh-kra, megírhatjuk a kötproginkat, szakdogánkat, stb... Vagy csak olvashatunk is. Kellemes kis időtöltés, leszámítva a méhecskéket, meg az egyéb rovarokat, amik időközben ránk repülnek, meg a Nap-allergiát. De a Napocska azért már elég ártalmas, ezért mindenképp vigyázzunk magunkra. A hatásosabb barnulás érdekében magunkra dobahatunk egy kis önbarnítót is. De előtte mindenképp radírozzunk le bőrünket, majd vékonyan oszlassuk el a krémet mindenhol. Nem árt valakit megkérnünk, hogy segítsen, mert hát nem vagyunk polipok és a hátunkat is be kéne kenni. Azután alapos kézmosás, hacsak nem kesztyűben kenegettük magunkat, különben szép sárga lesz a tenyerünk, ami valljuk be, nem túl esztétikus látvány.

Nyakunkon a strand-szezon is, irány a bolt és az edzőterem is. Szerezzünk be egy új fürdőrucit, bikinit, vagy a nyár kedvencét, egy trikinit.

Bikinik:
Calzedonia: 14000 Ft.

Springfield: 8990 Ft.


Magistral: 18490 Ft.


Calzedonia: 13500 Ft.


Ed Hardy: 45000 Ft.


Esprit: 13000 Ft.


Etam: 9100 Ft. (Abszolút kedvenc!!!)


Etam: 9100 Ft.


Etam: 9620 Ft.


HM: 2180 Ft.


HM: 5380 Ft.


HM: 8380 Ft.


Magistral: 18490 Ft.



Mango: 6990 Ft.


Miss Sixty: 19490 Ft.


New Yorker: 2290 Ft.


New Yorker: 5140 Ft.


O'Neill: 14080 Ft.


Palmetti Kft.: 15089 Ft.


Paloma: 10500 Ft.


Trikinik, egyrészesek:
Ed Hardy: 55000 Ft.


Etam: 7800 Ft.


Etam: 9100 Ft.


Etam: 9100 Ft.


Palmetti Kft.: 13125 Ft.


Palmetti Kft.: 15490 Ft.


Palmetti Kft.: 18200 Ft.


Palmetti Kft.: 18385 Ft.


Palmetti Kft.: 23400 Ft.


Woman's Secret: 7800 Ft.


Woman's Secret: 7800 Ft.




Valahogy majd ki is kell jutni a strandra/partra, így egy-két cuki nyári ruhát is mutizok majd :). Kellemes húsvét utáni vásárlást :).
Tetszenek? Melyiket kérnéd?

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Én a nagyon színes, virágos miss sixty-t:) tavaly egy gyönyörű, régimódis fürdőrucit vettem a women seecret-ben, egyébként ott ilyenkor nagyon jó kis strandruhák is vannak:)

sunbeam írta...

Én az Etam rucijaiba nagyon beleszerettem. Még az Ed Hardy is nagyon jó, de ugyanmár... 50000 ft. egy bikinire/trikinire? :D lol De szép, úgyhogy betettem :)

ganzi írta...

hello a paloma bikinit azt hol lattad? van vmi netes oldal? mert nekem olyan volt eddig de most kell egy uj es nem tudok keresgetni neten? pls ganzi@mailbox.hu cimre ird meg ha tudsz segiteni koszi