04 január 2009

Tompos Kátya

A Valami Amerika 2 színésznője. A film elején a kis esetlen maffialányból, a film végére érett nő válik. Én eddig nem hallottam még róla, de mostmár az biztos, hogy a kedvenceim közé fog tartozni. Hihetetlen jó hangja van (nagyonnagyonjó - itt) szerintem, és nagyon aranyos színésznő. Maga film szerintem nagyon jó. Kedvesemmel elmentünk megnézni és kellemes csalódtunk benne, ahogyan a Kaméleonban is. Akkor pedig Hámori Gabriella színésznő volt aki szintén nagyon alakított, Nagy Ervinnel együtt. De visszatérve a felettébb érdekes nevű hölgyeményre. A film honlapján az is kiderül, mért lett Kátya a neve: "Mert az édesanyám Moszkvából jött és ő hív Kátyának. Amúgy hivatalosan Katalin vagyok, de a Kátyát használom. "
Főleg színházakban találkozhatunk vele, de TV filmekben és mozifilmekben is feltűnt már. Szerintem az ismerettséget a VA2 hozta meg neki, de nem vagyok jólinformált ilyen téren, szóval nem is firtatom tovább. A tutifilmek.hu szerint a legtutibb filmek, amikben szerepelt:
2008 - Valami Amerika 2
2007 - Kire ütött ez a gyerek?

2005 - A gyertyák csonkig égnek
A port.hu linkjén megnézhetjük hol szerepel. Akit érdekel: itt.


Szonjával


Színházban (sajnos nem tudom melyik darabban)


További információk a színésznőről:
http://www.tomposkatya.hu/

Végezetül tényleg dicséret Herendi Gábornak (és mindenkinek akinek szerepe volt ebben), nagyszerű gárdát hozott létre, nagyszerű filmmel. És a film zenéi is nagyon fülbemászóak. Egyszóval tényleg jó :)

Nincsenek megjegyzések: