21 január 2009

Kipróbáltam ... 5ös skálán

Pár mondatban elmondom a véleményem az adott termékekről, ma az arcápolásba mászom bele. Ha a képre kattintasz, akkor részletes tájékoztatást is kaphatsz.

Vichy Normaderm Arcradírozó gél mindennapi használatra
Kb. 1 éve használom. Tökéletesen meg vagyok vele elégedve, szépen és tartósan tisztít. Pattanások nagyon ritkán jönnek elő, miteszerek pedig szépen kitisztulnak. Csak este használom, így kb. 7-8 hónapig elég. Az illata is abszolút kellemes.
Ár: 3000 Ft. körül (125ml), csak gyógyszertárakban kapható
5/5


Vichy Normaderm Hidratáló krém problémás bőrre
Mivel az arcradír eléggé kiszárította kezdetben az arcom, ezért miharabb beszereztem ezt a krémet, persze előzetes kipróbálás után. Imádom, vagyis imádtam, mivel ahogy jött a vizsgaidőszak, ő úgy fogyott ki. Nagyon tápláló és kisimította az arcom. Elég problémás volt a bőröm, de a 2 Vichynek hála, már nem az.
Ár: 4000 Ft. körül(50 ml), szintén csak gyógyszertárakban.
5/5


Ilcsi Szépítő Füvek - Fekete szappan
Előzetes dicshimnuszokkal ellentétben, nekem nem jött be. Lehet, hogy túl sokat vártam tőle, nem tudom. Csak este használtam, borsónyit, de nagyon szárított és nem is tisztított annyira.
Ár: 1600 Ft. (15 ml), én kozmetikustól szereztem be.
5/2


Neutrogena Visibly Clear Tonic
Elég erős az illata, viszont jól tisztít. Ritkán használom, mert tényleg elég erős. De néha jól esik, egy ilyen mély tisztítás.
Ár: 1200 Ft. (200 ml), drogériák, de kb. bárhol beszerezhető
5/4

AVON
A szememre az AVON Naturals zöldteás és olívás krémjét használom. Kellemes illat. Semmi extra.
Egyéb AVON termékek nekem jönnek be. Gondolok itt az arcápolásra.
5/3

BEBE VS LABELLO
Nálam a Bebe győzött. A gyöngyházfényű balzsam és a sensitive balzsam. Szeretem mindkettőt. Nem szárít, ápol :).
5/5

Balea termékek:
Nagyon sokan dicsérték a Balea termékeit, így hát én is kipróbáltam. Még csak tegnap estem át az első teszten, de máris pozitívak a tapasztalatok. A Multivitaminos arcpakolás olyan jól megpuhította az arcom, mint a baba popsi :). Még pár pakolást beszereztem ( 2 adag / 199 Ft.), azok majd később jönnek. A mattító arckrémet is beleraktam a kosaramba, így hát az arcomra is került estére.
Mivel ma nem voltam sehol, így nem is sminkeltem, tanultam, ezért nagyon tükörbe se néztem, de annyira nem volt fényes az arcom, mint máskor. De nem hiszem, hogy ez 1 használat után már így lenne. De pozitív, mindenképpen.

A smink termékekbe nem mennék bele, az nagyon hosszú lenne :).

Nincsenek megjegyzések: